Zapytanie nr 8204

do ministra administracji i cyfryzacji

w sprawie realizacji projektu "ZSIN - budowa Zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach - faza I"

Działając na podstawie art. 14, ust. 1, pkt 7 oraz art. 16, ust. 1 ustawy z dnia 9 maja 1996 roku o wykonywaniu mandatu posła i senatora (Dz. U. 1996 Nr 73, poz. 350 z późn. zm.) zwracam się o udzielenie:

  1. Informacji dotyczących wszystkich umów, włącznie z umowami szczegółowymi w ramach umów ramowych oraz umowami finansowanymi ze źródeł innych niż dofinansowanie POIG, zawartych z wykonawcami wybranymi w wyniku rozstrzygnięcia postępowań przetargowych w dowolnym trybie, związanych z realizacją projektu „ZSIN - Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza I” (kod projektu POIG 7-58) dofinansowanego w ramach 7. osi priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – budowa elektronicznej administracji” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Wnioskowane informacje mają obejmować szczegółowy wykaz wszystkich umów zawierający dla każdej z umów następujące informacje:
    1. Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego, w wyniku którego podpisano daną umowę, w tym:
      1. numer lub oznaczenie postępowania;

      2. tryb prowadzonego postępowania;

      3. datę ogłoszenia;

      4. tytuł/nazwa postępowania i Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;

      5. kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień;

      6. informacje o ofertach złożonych w danym postępowaniu: ilość ofert, a dla każdej z ofert: nazwę oferenta lub skład konsorcjum, cenę brutto złożonej oferty i punktację uzyskaną w wyniku oceny oferty;

      7. datę decyzji o udzieleniu zamówienia;

      8. informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, w tym nazwę wybranego oferenta lub skład konsorcjum i ostateczną cenę brutto wybranej oferty;

      9. elektroniczną kopię (np. w postaci skanu) Protokołu Postepowania o Udzielenie Zamówienia Publicznego;

    2. Numer lub oznaczenie umowy podpisanej z wybranym wykonawcą;
    3. Nazwa wybranego wykonawcy (lub pełny skład wybranego konsorcjum);
    4. Data podpisania umowy;
    5. Całkowita wartość podpisanej umowy (kwota brutto) z uwzględnieniem ewentualnych aneksów;
    6. Planowany pierwotny termin zakończenia realizacji umowy;
    7. Rzeczywisty termin zakończenia realizacji umowy (jeżeli umowa została już zakończona);
    8. Wyjaśnienie faktyczne i prawne w przypadku wypowiedzenia danej umowy wraz z informacją, która strona umowę wypowiedziała;
    9. Łączna wysokość kar umownych dla danej umowy (jeżeli takie kary zostały naliczone i wyegzekwowane);
    10. Skan pełnej treści podpisanej umowy włącznie ze wszystkimi załącznikami i aneksami (jeżeli takie aneksy zostały podpisane);
    11. Skan pełnej treści wszystkich podpisanych protokołów odbiorów;
    12. Skan pełnej treści zapłaconych faktur dla danej umowy.

Proszę o przekazanie wnioskowanych informacji w postaci zestawień sporządzonych w formie elektronicznej oraz zeskanowanych treści umów, aneksów, protokołów odbioru i faktur poprzez przesłanie ich w postaci plików elektronicznych na podany adres poczty elektronicznej.

Warszawa, 11 maja 2015 roku