Zapytanie nr 8204
do ministra administracji i cyfryzacji
w sprawie realizacji projektu "ZSIN - budowa Zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach - faza I"
Działając na podstawie art. 14, ust. 1, pkt 7 oraz art. 16, ust. 1 ustawy z dnia 9 maja 1996 roku o wykonywaniu mandatu posła i senatora (Dz. U. 1996 Nr 73, poz. 350 z późn. zm.) zwracam się o udzielenie:
- Informacji dotyczących wszystkich umów, włącznie z umowami szczegółowymi w ramach umów ramowych oraz umowami finansowanymi ze źródeł innych niż dofinansowanie POIG, zawartych z wykonawcami wybranymi w wyniku rozstrzygnięcia postępowań przetargowych w dowolnym trybie, związanych z realizacją projektu „ZSIN - Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza I” (kod projektu POIG 7-58) dofinansowanego w ramach 7. osi priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – budowa elektronicznej administracji” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Wnioskowane informacje mają obejmować szczegółowy wykaz wszystkich umów zawierający dla każdej z umów następujące informacje:
- Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego, w wyniku którego podpisano daną umowę, w tym:
numer lub oznaczenie postępowania;
tryb prowadzonego postępowania;
datę ogłoszenia;
tytuł/nazwa postępowania i Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień;
informacje o ofertach złożonych w danym postępowaniu: ilość ofert, a dla każdej z ofert: nazwę oferenta lub skład konsorcjum, cenę brutto złożonej oferty i punktację uzyskaną w wyniku oceny oferty;
datę decyzji o udzieleniu zamówienia;
informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, w tym nazwę wybranego oferenta lub skład konsorcjum i ostateczną cenę brutto wybranej oferty;
elektroniczną kopię (np. w postaci skanu) Protokołu Postepowania o Udzielenie Zamówienia Publicznego;
- Numer lub oznaczenie umowy podpisanej z wybranym wykonawcą;
- Nazwa wybranego wykonawcy (lub pełny skład wybranego konsorcjum);
- Data podpisania umowy;
- Całkowita wartość podpisanej umowy (kwota brutto) z uwzględnieniem ewentualnych aneksów;
- Planowany pierwotny termin zakończenia realizacji umowy;
- Rzeczywisty termin zakończenia realizacji umowy (jeżeli umowa została już zakończona);
- Wyjaśnienie faktyczne i prawne w przypadku wypowiedzenia danej umowy wraz z informacją, która strona umowę wypowiedziała;
- Łączna wysokość kar umownych dla danej umowy (jeżeli takie kary zostały naliczone i wyegzekwowane);
- Skan pełnej treści podpisanej umowy włącznie ze wszystkimi załącznikami i aneksami (jeżeli takie aneksy zostały podpisane);
- Skan pełnej treści wszystkich podpisanych protokołów odbiorów;
- Skan pełnej treści zapłaconych faktur dla danej umowy.
Proszę o przekazanie wnioskowanych informacji w postaci zestawień sporządzonych w formie elektronicznej oraz zeskanowanych treści umów, aneksów, protokołów odbioru i faktur poprzez przesłanie ich w postaci plików elektronicznych na podany adres poczty elektronicznej.
Warszawa, 11 maja 2015 roku